7.19.2016

Sterrenkussens

Ook ik was direct "om" toen ik de sterrenkussens in het haakboek Haak je happy zag staan. De schrijfster, Lisanne Multem, laat in haar boek zien hoe leuk de kussens in een kinderkamer staan. Maar kleine mensen worden groot en ik - zei de gek - vind zo'n kussen ook leuk dus haakte ik er 1 voor op de kast.

                                       En in de bank.


                                       Leuk toch?!

Omdat ik graag 'aan rommel' (lees: verander van kleur) kon het natuurlijk niet bij 1 kussen blijven en dus haakte ik er nog 1:

Garen: Julia - Label: MEZ11
                               Geniet van het lekkere weer!

                                   GROETJES PATRICIA

6 opmerkingen:

  1. Die heb je mooi gemaakt en ze staan super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dan ook een hele mooie ster! Groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kussens. Deze zijn echt niet alleen leuk voor kinderkamers.
    Het label is gaaf.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Patricia, graag geef ik je een groot compliment voor jouw gezellige blog, prachtige creaties en voor wie je in het dagelijks leven bent. Kijk even naar dit berichtje: http://www.bitofcolor.nl/2016/09/one-lovely-blog-award.html (zonder verplichtingen hoor).

      Geniet van deze dag, Margaret

      Verwijderen
  4. Mooi gedaan!
    Die leuke leren labels maken het helemaal af. Ik heb ze ook al eens gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia