7.03.2016

Hebbedingetjes!

Anderhalf jaar geleden kocht ik -na lang speuren op internet- deze uit de kluiten gewassen jongens:

Te verkrijgen in mijn webshop

Ik zat vol ideeën wat ik er mee wilde doen maar op het persoonlijk vlak moest ik plots alle zeilen bij zettten.... .

Vorige week ruimde ik de hobbykamer op en kwam 'mijn jongens' weer tegen. Ik legde ze beneden neer om er 'een keer' mee aan de slag te gaan.
Dat moment kwam gisteren. Ik besloot om eerst enkele vogeltjes te haken.


 



Ik haakte ze in 2 maten, links op de foto is met dubbele draad gehaakt, rechts op de foto met een enkele draad.
Ik kreeg de smaak te pakken en besloot een zelf bedachte bloem te haken in dezelfde kleursamenstelling als de vogeltjes:





Na de bloemen plakte ik - met sieradenlijm- de vogeltjes op de grote paperclips. 



De kleinere exemplaren (die ik haakte met een enkele draad) plakte ik op een label. Leuk om aan een cadeautje te bevestigen! Voor de roze varianten had ik een ander idee:
Ze kregen pootjes! Daarna ging ik helemaal 'los':





 

 
Ik haakte nog enkele grote vogels en bevestigde deze aan een sleutelhanger:

 
 
Al dat 'loslopend wild' moest gevangen worden en na een kleine klopjacht had ik ze allemaal te pakken:
 
Nu de rommel nog opruimen......

                                        FIJNE ZONDAG!

5 opmerkingen:

  1. Net als jij kocht ik van die grote paperclips en je raadt het vast al ... ze liggen nog te wachten op een creatieve bui.
    Jij bent goed bezig. Leuk idee om allemaal vogeltjes en bloemetjes te haken en ze zo te gebruiken. Daar wordt eeen mens echt vrolijk van.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Vooral die met de bungelende pootjes :-) Maar ook de vogeltjes op de paperclips vind ik geweldig!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke spulletjes! Vooral het flesje met draadjes en hangers vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker aan het freubelen geweest met erg leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zijn deze paperclips. Restjes hebben we genoeg! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia